SALAM MAAL HIJRAH 1438H

PERADUAN SMS UCAPAN HARI RAYA

Pak Teh | Rabu, Ogos 10, 2011 |

Lain hulu lain parang....sekarang ni ucapan hari raya dah boleh dihantar sekelip mata je melalui sms atau mms.... baru-baru ni aku menerima banyak sms ucapan sempena Ramadhan dari kekawan...kagum gak aku dengan kreativiti ucapan itu dan salah satu yang menarik ialah Selamat menaiki penerbangan RAMADHAN AIR bernombor 1432H dengan tujuan AIDIL FITRI. Kita akan terbang dengan ketinggian 29/30 ke atas  permukaan HAUS & LAPAR. Para penumpang diwajibkan untuk memasang NIAT PUASA, menegakkan kursi SOLAT & tambahan AMAL IBADAH. Penerbangan ini bebas asap  PERMUSUHAN & PERSELISIHAN. Saya selaku anak kapal yang bertugas mengucapkan Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan Al Mubarak. (credit to Marlis).
Sempena dengan  kedatangan Aidil Fitri nanti, aku nak kekawan cuba cipta ucapan hari raya yang kreatif dengan menyertai peraduan yang agak mudah...

Syarat-syarat peraduan:
1.  Terbuka kepada semua kekawan follower blog sembang MiZiM
2.  Buat entri di blog kekawan dengan title PERADUAN SMS UCAPAN HARI RAYA SEMBANG MIZIM
3.  Buat ucapan hari raya yang kreatif dan sesuai dijadikan ucapan hari raya melalui sms. Jumlah perkataan tiada had.
4.  Tag entri tersebut kepada seberapa ramai blogger yang kekawan suka, secara tak langsung blogger yang kekawan tag tu boleh menyertai peraduan ini
5.  Maklumkan melalui shoutbox blog saya yang kekawan menyertainya
6.  Tarikh tutup pada 23 Ogos 2011 dan pemenang akan diumumkan pada  25 Ogos 2011

Pemenang:  ucapan yang paling kreatif
Hadiah: Hadiah aku sediakan taklah begitu lumayan, saje suka-suka di samping menguji kreativiti kekawan mencipta ucapan hari raya.. Hadiahnya
Hadiah utama:
Tiga hadiah saguhati setiap pemenang
PENTING: HADIAH HANYA BERBENTUK TOPUP, KAEDAH LAIN SORI YE. (nanti aku bagi tahu cara nak topup kepada sesiapa yg menang)

Selamat mencuba kekawan....

1 ulasan:

Nur Fajariah berkata...

thanks sbb singgh blog saya..

cam best je peraduan ni..InsyaALLAH saya join.:)

Catat Ulasan

Komen jelah apa yang patut...TERIMA KASIH

Next previous home