SALAM MAAL HIJRAH 1438H

LOVE BITE

Pak Teh | Sabtu, Mac 05, 2011 |
As salam...

Biasanya en3 aku banyak yang berat-berat...kali ni aku nak citer yang ringan-ringan sikit...nak citer pasal love bite..sebelum tu sesape yang dapat love bite tu kalau boleh janganlah suka tunjuk-tunjuk kat orang, sorok-soroklah sikit ataupun kalau nak buat gak, carilah tempat-tempat yang tak nampak dek orang kerana budaya kita memang tak boleh terima keadaan ni...ramai yang pandang negatif...jadi hati-hatilah...
Apa yang nak aku citer sebenarnya ialah kisah sepasang suami isteri 50an, tinggal berdua je di rumah, anak-anak dah besar, dah bekerja dan berkeluarga tinggal berasingan. Kadangkala terasa sunyi gak dan bila dah berdua nak gak bermanja-manja...

Situasi di katil bilik tidur
Isteri:    Banggg...dulu masa kita muda-muda...abang selalu sebelum tido selimutkan saya..
Suami tanpa banyak bicara terus menyelimutkan isteri
Isteri:    Banggg...dulu sebelum saya lelap, abg selalu usap-usap dan belai saya...
Suami tanpa membantah terus mengusap dan membelai isterinya
Isteri:    Banggg...selalunya masa abg usap dan belai saya, abang buat love bite kat sini (sambil meletakkan jarinya kat pangkal sisi lehernya)
Tiba-tiba suami bingkas bangun dan terus meluru ke bilik air...Kenapa?

Rupa-rupanya suami terlupa yang gigi palsunya tertinggal dalam bilik air. Takkan nak buat love bite tanpa gigi kan? hehehehe

2 ulasan:

Hanis Azla berkata...

nak mcm dulu2 terpaksalah ambil gigi dulu yer.. ha..ha..

MATAHARIKU berkata...

betul tu Hanis...hehehehe

Catat Ulasan

Komen jelah apa yang patut...TERIMA KASIH

Next previous home