SALAM MAAL HIJRAH 1438H

LAST MINUTE

Pak Teh | Selasa, Mac 01, 2011 |
As salam...

P
elik...pelik...memang pelik manusia ni...dah bagi kemudahan tak dihargai...dahlah dibagi diskaun, pastu diberi lak tempoh untuk membayarnya...tapi masih menyalahkan pihak berkuasa..bukannya perlu tuan punye badan hadir untuk bayar, wakil pun takpe, kalaulah takde masa dan sibuk sangat..sepatutnya kita bersyukur apa kemudahan dan kelonggaran yang kita dapat walaupun kita telah menyalahi undang-undang...Jika kita taknak disaman, mudah je, jangan lakukan perbuatan yang melanggar undang-undang dan peraturan...cuma aku bersimpati dengan orang yang didenda yang  bukan perbuatan mereka...aku pun pernah kena tapi nasib aku baik kerana aku dapat buktikan yang aku dan kereta aku tak berada di tempat tersebut... apapun yang boleh aku katakan dalam hal ini ialah tentang sikap...sikap suka buat keje LAST MINUTE..bila dah last minute, kita kena terima risikonya, jangan salahkan orang lain...Fikir-fikirkan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen jelah apa yang patut...TERIMA KASIH

Next previous home