SALAM MAAL HIJRAH 1438H

CERITA BERGAMBAR

Pak Teh | Ahad, Disember 26, 2010 |

Picture credit to: http://wow-berita.blogspot.com/

Suatu hari di sebuah taman tema...

Timah: Taknak akulah nak pakai bikini...malu aku...lagipun haram dedahkan aurat..
Minah:  Alaaa..apa yang kau susah sangat...kau pakai je legging aku ni...dah sah tutup aurat..(percakapan orang yang tak faham maksud pakaian menutup aurat)
Timah: Ok lah..aku pakai tapi aku tak mau bukak tudung tau, nanti aku tak tutup aurat gak.. (percakapan orang yang sama-sama jahil tentang pakaian menutup aurat)

Akhirnya....terjadilah seperti dalam gambar di atas...bukan sahaja tak menutup aurat dengan betul malah nampak pulak seluar dalam...haiiiiii apa nak jadi...fikir-fikirkan

Rujuk entry berikut:



4 ulasan:

Miss Yaty berkata...

astaghfirullah...ish3...buroks betol nengoknye...

MATAHARIKU berkata...

tulah yg dikatakan faham sekerat yaty...jadi tutup auratpun sekerat...elok dipanjangkan info ni kpd mereka yg faham sekerat tu...

Tuan-Belog berkata...

nice entry bro...
memang menarik untuk dikongsi...
papepn thanks for the backlinks ye...

MATAHARIKU berkata...

alhamd..saya hanya panjangkan info yg baik..bro pencetus idea..

Catat Ulasan

Komen jelah apa yang patut...TERIMA KASIH

Next previous home