SALAM MAAL HIJRAH 1438H

AWARD LAGI

Pak Teh | Rabu, September 29, 2010 |
Sempena Syawal ni, ramai kanak-kanak yang menambah tabungan mereka. Maklum jelah, sekarang ni duit raya tak mainlah kalau 50 sen, paling sikit RM1.00..hehehe tapi bagi aku tentulah tak menabung kan, sebaliknya keluar adalah...tapi tak kisahlah tu semua, janji kita bagi dengan niat sedekah...Bahagian aku kat blog lain pulak, aku dapat lagi award, kali ni dari MISH..kebetulan aku blogger yang ke 300 jadi follower dia..tu yang dia award kat aku :-).. terima kasih mish...


Macam biasalah bila terima award kena jawab beberapa soalan....

1. Write 5 interesting facts about the person who gave u this award

Tak banyak nak aku citer pasal mish sebab baru je kenal cuma yang boleh aku cakap dia seorang student U....orangnya ceria dan cute

2.Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby

:: penyabar...susah nak marah tp kalau dah marah, susah nak kawal
:: romantik...(perasan ...hehehe)
:: suka menjadi pendengar yang baik
:: suka belajar perkara yang baru
:: buat sesuatu tu cuba yang terbaik
:: suka membaca dan menulis
:: kalo tgk tv, suka citer action...tak suka citer bersiri yg berbulan-bulan baru habis
:: suka warna biru (jika ada pilihan) dan sunflower
:: bersukan
:: suka buatkan orang lain hepi...

3. Pick your most 10 deserving recipients and describe them.

Soalan ni yang aku susah nak jawab....oleh kerana follower blog aku tak ramai, jadi bagi award ni kat semua follower blog Matahariku...sebagai tambahan, kalau belum amik award Matahariku tu, rengan-rengan jari tu paste kat blog masing-masing....

2 ulasan:

hafidzah hafidz berkata...

ooooo, macih..t fieza hamek..thx!!

MATAHARIKU berkata...

tksh kembali..tksh fieza krn sudi terima award :-)

Catat Ulasan

Komen jelah apa yang patut...TERIMA KASIH

Next previous home