SALAM MAAL HIJRAH 1438H

KEHILANGAN

Pak Teh | Selasa, September 14, 2010 |
Hari raya ialah hari kemenangan...hari kesyukuran...hari bergembira...tapi tidak semuanya menjanjikan yang baik-baik...yang hepi...kerana ada juga insan yang kesedihan menyambut hari raya...cuma bezanya tahap kesedihan yang dialami..ada yang dapat menanganinya dengan baik kerana itu semuanya adalah ujian dari Allah swt...
Begitu juga aku..cuma mungkin kesedihan yang ku alami taklah seteruk mana...saje je nak gempaq...yelah, dah berapa bulan aku cuba bertahan tapi dengan kehendak Allah swt, kita boleh merancang, Dia yang menentukan....goyangnya semakin kuat...aku cuba bertahan lagi...dalam dua tiga hari ni dah terasa sakit...nak tidopun terganggu..nak buat pape dah rasa tak selesa...akhirnya aku terpaksa juga berpisah gak dengan dia..pergi gak klinik gigi, cabut gak gigi gerahamku tu...hehehehe

2 ulasan:

misyamissyou berkata...

lorhh..gigi upenye..hheee

MATAHARIKU berkata...

hehehe...misya ingat ape? lg sedih pe, dah tntu takde ganti

Catat Ulasan

Komen jelah apa yang patut...TERIMA KASIH

Next previous home